Każdy Odbiorca ma prawo zgłaszania reklamacji dotyczących sposobu wykonywania przez Dostawcę umowy. Szczególnie ilości i jakości świadczonych usług oraz wysokości opłat za te usługi.
Reklamacja zgłaszana jest w formie pisemnej.
Dostawca jest zobowiązany rozpatrzyć reklamcję bez żadnej zwłoki. Odpowiedzi na zgłoszone reklamacje udzielane są w formie pisemnej.
Odpowiedź na zgłoszoną reklamację Odbiorca otrzymuje od Dostawcy w terminie 14 dni od złożenia reklamacji. Jeżeli odpowiedź na zgłoszoną reklamację wymaga dłuższego terminu. Odbiorca powinien być poinformowany o terminie rozpatrzenia złożonej reklamacji. Termin nie powinien być dłuższy niż 30 dni.
Sprawdzenie wodomierza głównego
W przypadku jeśli Odbiorca nie zgadza się ze wskazaniami wodomierza głównego może wystąpić z wnioskiem o jego sprawdzenie.
Procedura reklamacji jest następująca:
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
ul. Janowiecka 100, 62-100 Wągrowiec,
tel. 67 262 26 61, 67 268 50 86,
fax 67 262 01 26
e-mail: sekretariat@mpwik-wagrowiec.pl
ePUAP: /MPWiKWagrowiec/SkrytkaESP
Konto bankowe: PEKAO S.A. nr
49 1240 3725 1111 0000 4057 9256