Pogotowie wodociągowe: 67 26 22 661
Facebook
Strona główna  ›  E-BOK  ›  FAQ

FAQ

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

 

1. Jak podać odczyt głównego licznika i podlicznika jednocześnie ?

 

Wybierz kolejno Odczyty > Nowy odczyt > w polach Nowe wskazanie - stan licznika wprowadź aktualny stan licznika (nie zużycia !!!), w polu Wpisz kod z obrazka uzupełnij dane kliknij wyślij odczyty

 

UWAGA ! Każdy podany stan licznika musi zostać zaakceptowany przez pracownika eBOK. Jeżeli odczyt został podany nieprawidłowo zostanie odrzucony a do klienta zostanie wysłana wiadomość o przyczynie odrzucenia. Jedną z przyczyn odrzucenia jest zbyt wczesne podanie odczytu niezgodne z okresem rozliczeniowym wynikającym z umowy. Jeżeli klient chce podawać częściej odczyty przykładowo co miesiąc zamiast co dwa miesiące wymaga to zmiany umowy.

 

2. Czy można podać pojedynczo odczyty wybranych liczników ?

 

Tak. Proszę wybrać z menu Start > Strona główna a następnie wybrać w kolumnie Nowy odczyt wybrany licznik. W tym przypadku również obowiązują zasady opisane w punkcie 1.

 

3. Dlaczego nie mogę się zarejestrować do eBOK z powodu odrzucenia numeru faktury ?

 

W związku z epidemią koronawirusa nasi Inkasenci wystawiają faktury na podstawie średnich zużyć na komputerach przenośnych. W celu ograniczenia bezpośrednich kontaktów Inkasenci zgrywają dane w odstępach kilku dniowych. Wobec chwilowego braku numery faktury w systemie może istnieć brak możliwości rejestracji. Dlatego rejestracja w eBOK jest możliwa na podstawie 3 ostatnich faktur.

 

4. Filtr antyspamowy i hasło tymczasowe.

 

Dokonując rejestracji w eBOK proszę zwrócić uwagę czy wiadomości otrzymywane od MPWIK nie są zatrzymywane przez filtr antyspamowy na skrzynce pocztowej, którą wykorzystują Państwo przy dokonaniu rejestracji (folder SPAM).


Informujemy ponadto, że ze względów bezpieczeństwa, nie mamy „fizycznej” możliwości przesłania na e-mail hasła tymczasowego lub podania go telefonicznie. Procedura generowania haseł tymczasowych odbywa się automatycznie bez możliwości ingerencji pracownika MPWiK. Dotyczy to również zmiany hasła przez użytkownika eBOK.

 

Kontakt

Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.

ul. Janowiecka 100, 62-100 Wągrowiec,

 

tel. 67 262 26 61, 67 268 50 86,

fax 67 262 01 26

e-mail: sekretariat@mpwik-wagrowiec.pl

 

Konto bankowe: PEKAO S.A. nr

49 1240 3725 1111 0000 4057 9256

Pogoda

Polecane

Copyright © 2015 MPWiK w Wągrowcu Sp. z o.o.
Projekt i realizacja KAMPEKI